Spam Nej Tak

Spam Nej Tak Spam er kommet for at blive, email markedsføring er og bliver en pokkers effektiv og billig måde at sælge sine produkter på.
Men det kan gøres bedre. Hvis man nu effektiviserede spam en lille smule, f.eks. ved at lade være med at sende skidtet til personer der som udgangspunkt ikke gider have tilsendt materiale de ikke selv har bedt om, så ville der lige pludselig ikke længere være tale om spam, men nok nærmere noget i stil med meget aggresiv email markedsføring.
Aggresiv email markedsføring vil være langt mindre tilbøjelig til at ende i spammappen hos modtagerne, og burde derfor resultere i langt højere klik og konverteringsrater end rendyrket spam gør.

Det må da være det man kalder en rigtig win-win situation: Færre personer som føler sig generet af spam, samtidig med at der tjenes flere penge på de personer som gerne vil modtage den slags email.

For at ovenstående kan lade sig gøre har vi brug for en emailudgave af ‘Reklamer Nej Tak’ skiltet, sådan en sag har jeg brugt nogle aftener på at bygge. Sitet kom til at hedde spamnejtak.dk.
Er du en flittig bruger af “Rapporter Spam” knappen i dit emailprogram, så kig forbi og tilmeld din emailadresse, måske ender vi så med at blive nok nej-sigere til at firmaer vil vælge at respektere vores fravalg.